5 Αριστούχοι μαθητές μιλούν για τη “συνταγή” της επιτυχίας

Οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου κάθε χρονιά καλούνται να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να χαράξουν το δρόμο που θα ακολουθήσουν για τα επόμενα χρόνια και παράλληλα, να λάβουν αποφάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον τους. Στα φροντιστήρια ‘’Ανέλιξη’’, εδώ και 15 χρόνια είμαστε δίπλα στους μαθητές και τις μαθήτριες, παρέχοντας γνώσεις, υποστήριξη και καθοδήγηση, ώστε να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα. Γι’ αυτό και όταν λέμε ότι ο δρόμος για την επιτυχία περνάει από την "Ανέλιξη”, δεν υπερβάλλουμε!

Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, συναντήσαμε κάποιους από τους ομογενείς επιτυχόντες μας , οι οποίοι σημείωσαν κορυφαίες βαθμολογίες και συζητήσαμε για την χρονιά που πέρασε, την προετοιμασία, τις δυσκολίες που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν , αλλά και για αυτό που τελικά τους βοήθησε να πραγματοποιήσουν το στόχο τους.

 

 

Τηλέμαχος Γεωργόπουλος,
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην Τυνησία. Εισήχθη στην Οδοντιατρική Αθήνας

“Παρακολούθησα τις τελευταίες τάξεις του Λυκείου στην Τυνησία, όπου όλα τα μαθήματα παραδίδονταν στα Ιταλικά. Αυτό ήταν σαφώς ένα εφόδιο, καθώς έμαθα καλά μια ξένη γλώσσα, παράλληλα όμως, κατέστησε ιδιαίτερα δύσκολη την έκφρασή μου στα ελληνικά, πόσο μάλλον σε επίπεδο πανελληνίων.

Για αρκετούς μήνες, οι επιλογές μου ήταν η Ιατρική και η Οδοντιατρική, καθώς είχα τ’ αντίστοιχα ερεθίσματα από την οικογένειά μου. Με την κατάλληλη καθοδήγηση, πήρα την απόφασή μου και επέλεξα αυτό που θεωρώ ότι μου ταιριάζει περισσότερο.

Στην Ανέλιξη, παρακολούθησα όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα, με την Έκθεση να είναι το μάθημα στο οποίο χρειάστηκε να δώσω ιδιαίτερη βαρύτητα. Γενικά, η απόφαση να επιστρέψει κάποιος μαθητής στην Ελλάδα και να εξεταστεί ως ομογενής ώστε να εισαχθεί σε κάποιο ελληνικό εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι αρκετά δύσκολη και όποιος το αποφασίσει πρέπει να είναι διατεθειμένος να καταβάλλει διπλάσια προσπάθεια ώστε να καταφέρει το στόχο του. Γι αυτό άλλωστε και πολλοί ομογενείς μαθητές δεν επιλέγουν να σπουδάσουν στην Ελλάδα.

Η μεγαλύτερη δυσκολία που συνάντησα κατά την προετοιμασία για τις εξετάσεις, ήταν η μετάβαση από τη μία γλώσσα στην άλλη, αλλά κυρίως το να γράψω έκθεση στα ελληνικά σε επίπεδο Πανελληνίων. Η καθηγήτριά μας, η κ. Αθηνά, με βοήθησε να βελτιώσω την έκφρασή μου, ώστε να ξεπεράσω τη μεγάλη αυτή δυσκολία, που αντιμετωπίζουν όλα τα παιδιά που ζουν στο εξωτερικό για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αυτό που θεωρώ εξίσου σημαντικό είναι ότι οι καθηγητές “ζούσαν” μαζί μας, καταλάβαιναν τις ανησυχίες και το άγχος μας και βρίσκονταν δίπλα μας για να μας στηρίξουν καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας. Πιστεύω δε, ότι με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων χάρηκαν όσο και οι οικογένειές μας.”

Μυρτώ-Βικτώρια Γκούνη-Παπαϊωάννου,
Τριτοβάθμια εκπαίδευση στο Πεκίνο. Εισήχθη στην Ιατρική Αλεξανδρούπολης

“Από μικρή ήθελα μεγαλώνοντας να βοηθάω με κάποιον τρόπο τους άλλους ανθρώπους, οπότε αναμενόμενο ήταν να θέσω ως πρώτο στόχο την Ιατρική. Ήρθαμε σε επαφή με τα φροντιστήρια Ανέλιξη μέσω ενός γνωστού.

Αρχικά , παρακολουθούσαμε τα μαθήματα του σχολείου στο Πεκίνο, όπου και διαμέναμε, ενώ παράλληλα, ξεκινήσαμε με την αδερφή μου τα διαδικτυακά μαθήματα. Πρόκειται για online μαθήματα, στα οποία ο καθηγητής μας παραδίδει, εξηγεί και εξετάζει σε πραγματικό χρόνο, ώστε να μπορούμε να επικοινωνούμε άμεσα μαζί του, αλλά και με τους υπόλοιπους μαθητές.

Στη συνέχεια, το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς, ήρθαμε στην Ελλάδα και παρακολουθήσαμε μαθήματα στο χώρο των φροντιστηρίων. Παράλληλα, γράψαμε πολλά διαγωνίσματα προσομοίωσης των εξετάσεων, κάτι που εμένα προσωπικά με βοήθησε ιδιαίτερα στο να μετριάσω το άγχος μου, ακόμη και τη μέρα των εξετάσεων.

Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισα αυτή τη χρονιά, ήταν αναμφίβολα η χρήση της ελληνικής γλώσσας, καθώς για τη μετάβαση από τη μια γλώσσα στην άλλη χρειάζεται κάποια περίοδος προσαρμογής. Ωστόσο, με συστηματική μελέτη και βοήθεια από τους καθηγητές μου, η δυσκολία αντιμετωπίστηκε κι ευτυχώς δε στάθηκε εμπόδιο στην απόδοσή μου.

Αυτή τη χρονιά, για μένα ήταν πολύ σημαντική η ψυχολογική υποστήριξη από γονείς και φίλους, αλλά και από τους καθηγητές μας, οι οποίοι ήταν δίπλα μας στην απαιτητική αυτή περίοδο.”

Βασιλική Γκούνη-Παπαϊωάννου,
Τριτοβάθμια εκπαίδευση στο Πεκίνο. Εισήχθη στην Ιατρική Αθήνας

“Από την Α΄ Γυμνασίου είχα αποφασίσει ότι ήθελα να σπουδάσω Ιατρική. Γι’ αυτό και από τότε προσπαθούσα να αποκτήσω τις σωστές βάσεις μελετώντας συστηματικά. Πιστεύω πως για να καταφέρεις να πετύχεις το στόχο σου, χρειάζεται μεθοδικότητα, επιμονή, αλλά και σωστή καθοδήγηση.

Η πρώτη επαφή με τα φροντιστήρια "Ανέλιξη" για μένα και την αδερφή μου έγινε μέσω ενός γνωστού, επίσης Έλληνα, ο οποίος μας πρότεινε ανεπιφύλακτα να ξεκινήσουμε εκεί την προετοιμασία μας, μιας και είχε αρκετά παραδείγματα ομογενών μαθητών από το στενό του κύκλο που είχαν μείνει ικανοποιημένοι. Ξεκίνησα κι εγώ με διαδικτυακά live μαθήματα, όπου η καθηγήτρια μάς παρέδιδε την διδακτέα ύλη, ενώ παράλληλα με βάση την εμπειρία της, μας πρότεινε μια συγκεκριμένη μεθοδολογία και κάποια μικρά “κόλπα” για να κατανοήσουμε και να θυμόμαστε τα δύσκολα σημεία της ύλης, κάτι που με ωφέλησε ιδιαίτερα.

Πιστεύω πως τα μαθήματα στην Ανέλιξη με βοήθησαν από πολύ καλή μαθήτρια να γίνω άριστη και να κάνω αυτό που ονειρευόμουν από μικρή, πραγματικότητα.”

Δημήτρης Πανούσης,
Τριτοβάθμια εκπαίδευση στη Γερμανία. Εισήχθη στην Οδοντιατρική Αθήνας

“Για μένα, κριτήριο επιλογής της Οδοντιατρικής αποτέλεσε ο συνδυασμός της επαγγελματικής αποκατάστασης και της πρακτικής εξάσκησης, που απαιτεί η φύση του επαγγέλματος , καθώς δε θα μπορούσα να ασχοληθώ με κάτι αποκλειστικά θεωρητικό.

Δεν αντιμετώπισα κάποια ιδιαίτερη δυσκολία με τα εξεταζόμενα μαθήματα. Ωστόσο, κάθε μαθητής κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τις εξετάσεις, ενδέχεται να έχει κάποια κάμψη στην απόδοσή του ή να τον καταβάλλει το άγχος.

Σε αυτές τις στιγμές, οι καθηγητές μας στην Ανέλιξη μας βοηθούσαν ν’ ανακτήσουμε την αυτοπεποίθησή μας, να ελέγξουμε το άγχος μας, να προσεγγίσουμε τα μαθήματα με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και να μη χάσουμε το κίνητρο για την προσπάθειά μας.

Γι' αυτήν τη στήριξη από όλους τους καθηγητές, καθώς τους διευθυντές σπουδών του Φροντιστηριακού Οργανισμού ΑΝΕΛΙΞΗ  κ. Τιμπλαλέξη και κ. Νάτση, οι οποίοι παρακολουθούν προσωπικά την πορεία όλων των μαθητών, θα ήθελα να πω σε όλους ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Βιβή Πανούση,
Τριτοβάθμια εκπαίδευση στη Γερμανία, Εισήχθη στην Ιατρική Κρήτης

“Από την Γ΄ Γυμνασίου είχα αποφασίσει τι θέλω να σπουδάσω. Ένα χρόνο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε εντατική προετοιμασία και κατόπιν έρευνας, καταλήξαμε πως η Ανέλιξη ήταν η σωστή επιλογή. Ήρθαμε μαζί με τον αδερφό μου και παρακολουθήσαμε ένα δοκιμαστικό μάθημα. Μέχρι το τέλος του μαθήματος, ήμασταν απόλυτα βέβαιοι πως θέλαμε να συνεχίσουμε την προετοιμασία μας εδώ. Καθώς έπρεπε να ολοκληρώσουμε την τελευταία τάξη του Λυκείου στη Γερμανία, ξεκινήσαμε με online μαθήματαστα αντικείμενα τα οποία θα καλούμασταν να εξεταστούμε. Τα μαθήματα αυτά ήταν πολύ σημαντικά ώστε να καλύψουμε τυχόν "κενά" που είχαμε εξαιτίας της διαφοράς στο πρόγραμμα διδασκαλίας των δύο χωρών.

Θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό να θέτει κανείς τις σωστές βάσεις για το μέλλον του και να μην μελετά επιφανειακά. Στα φροντιστήρια ‘’Ανέλιξη’’, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες μας ενθάρρυναν να εκφράζουμε και κατ’ επέκταση να λύνουμε τις απορίες μας και μας βοηθούσαν να κατανοήσουμε σε βάθος την ύλη, γιατί γνωρίζαμε ότι σε αντίθετη περίπτωση δε θα είχαμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Από την εμπειρία μου στην Ανέλιξη, σίγουρα ξεχωρίζω το υψηλό επίπεδο του μαθήματος αλλά και την άμεση επαφή που είχα με τους καθηγητές μου. Πιστεύω πως ήταν οι δύο βασικοί παράγοντες που συνέβαλαν καθοριστικά στην επίτευξη του στόχου μου.”

Comments are closed.